Index per productcategorie

Plaats je muisaanwijzer op een afbeelding en je krijgt de omschrijving van de productcategorie te zien. Klik op een categorie om al mijn artikelen over dat onderwerp te lezen:
Best Price

3 augustus 2017

Hoe synchroniseer je je contactpersonen, agenda's en taken van je Outlook met je Google account (of omgekeerd)?

Hoe synchroniseer je je Android telefoon met je al je Outlook gegevens?
Of ook: hoe synchroniseer ik mijn Google account (Gmail-account) met mijn Outlook.

Tot hiertoe heb ik nog nergens een gratis programma kunnen vinden dat tegelijkertijd je contacten, agenda, taken en notities met één klik kan synchroniseren.

Outlook4Gmail is een Outlook invoegtoepassing. Eenmaal geïnstalleerd, krijg je boven het lint van Outlook een nieuw tabblad namelijk "Outlook4Gmail".








De gratis versie synchroniseert enkel je contactpersonen. Als je ook agenda's en taken wil kunnen synchroniseren dan kan je de 7-day trial version downloaden of je kan direct een licentie kopen voor 29 dollar.
Ideaal als je:
-Outlook hebt maar een nog nieuwe Google-account zonder gegevens
-Outlook hebt maar met afwijkende gegevens in je Google-account
-een Google-account hebt maar ook Outlook wil gaan gebruiken
-een Google-account hebt maar afwijkende gegevens in je Outlook


Geen opmerkingen:

Een reactie posten